Eigenlijk moet ik naar bed maar.......

19-02-2012 23:04

Hallo lieve mensen,

Ja ja ik weet het, ik moet naar bed maar kan nu nog niet slapen voor ik weer wat van mij heb afgeschreven. Wa was het sjon vandáág. En echt niet alleen vandaag alle dagen al, het is niet te begrijpen wat er gebeurt, dIt had nooit iemand kunnen voorspellen. Vanmorgen scheen de zon, ze hadden regen voorspelt, ik zei tegen Don "DE ZON" is er vandaag niet bij maar hij zorgde wel dat de zon scheen. Haha maar even later een beetje sneeuw wilde hij ons toch nog even pesten in mezelf zei ik verdomme Don dé moete ge nie doe!!!!!! En gelukkig hij luisterde één keer, de zon kwam terug. Tijdens de optocht zei ik al nu weet ik zeker dat het goed is zo, stel je voor dat Don nog met z'n bed voor het raam had gestaan en kon niks zien, omdat iedereen voor hem zou staan, wat zou hij zich geërgerd hebben, en vooral verdrietig geweest zijn dat hij er niet bij kon zijn.

En dan de laatste wagen de PRINSENWAGEN, Jenny zei: mam luister. Ik zei dit komt mij bekend voor, o ja en toen viel het kwartje ik dacht nog dat is toevallig dat ze nu net z'n laatste carnavalsnummer spelen (sorry, soms ben ik echt blond) maar dit was geregeld door de Kieveloeët. De steken gingen af uit respect voor onze Don. Hij heeft het verdient. JONGENS BEDANKT!

Groetjes Marjoleen