WA WAS UT SJON!!!!!

23-02-2012 22:12

Hallo lieve mensen,

Hier ben ik nog een keer, ben net terug met de drei dörskes, we zijn samen wat gaan eten, en wat kunnen we terug kijken op een geweldig afscheid. Niks had anders gemoeten alles liep zoals het liep. Ik  (wij) ga niemand persoonlijk bedanken want dan gaan ik mensen vergeten, dankzij IEDEREEN was het een afscheid wat we van tevoren niet hadden kunnen voorspellen. Wat zal DON trots zijn op ons allemaal. Don zei vorige week dinsdag al Marjoleen je gaat het redden we hebben een geweldige familie en we hebben veel vrienden en die gaan jullie allemaal helpen. En dat was/is ook zo. Wat er bij de avondwake, de uitvaartdienst en crematie gezegd is, was SUPER. En dan is alles voorbij en kom je 's middags thuis wat is dit dan een leeg gevoel. Ik was "kapot" lag dan ook al om 21.00 uur in bed en gelukkig heb goed kunnen slapen, zei 's morgens nog tegen Don nu is het afgelopen met die flauwekul je hebt me een week wakker gehouden en nu vannacht wil ik slapen, en ja dat is gelukt. Dan word je wakker eerst een potje huilen, en dacht toen vandaag wil ik dat alles gepoetst wordt, en daar hebben we dan weer familie voor, ik hoef dit maar te vragen en het wordt geregeld ze hebben alles opgeruimd en gepoetst, bedankt.  "Madam" ging bloemstukken wegbrengen eerst naar het graf van de pap van Don en onze pap, daarna naar de familie van de mensen waar we ook te vroeg afscheid van hebben moeten nemen. Britt ging met Jan naar de bank het geld storten van de collectebussen met het geweldige bedrag van 805,10 euro dit alles voor het doel waarvoor zoals jullie inmiddels weten 7 juni gefietst gaat worden.  (donatie's zijn nog altijd welkom)

Nogmaals namens DON (ik weet zeker dat hij heeft genoten), Jenny, Britt, Bente, de GANSE familie en mijzelf BEDANKT!!!!!